יום שישי, 21 ביולי 2017

לפעמיים נגמרות לי המילים ...

לפעמיים נגמרות לי המיילים... (זה לא קורה הרבה ...)
לפעמיים משפט אחד משאיר אותך לרגע בלי אוויר,
אבל כהרגלי אני עוצרת, חושבת ויודעת שגם בזה אמצא משהו טוב.

אני ושירי חברתי באירוע של ענבל ושלי
לקוראות הבלוג הפוסט המלא
צילום ענבל כבירי. 



אז קיבלתי הודעה בווטאפ שענבל עוברת לברצלונה.
נכון אנחנו מכירות "רק" שנתיים אבל בשנתיים האלו עשינו
הרבה דברים ביחד, כחברות בעיקר וגם כקולוגות.
ענבל היא חלק בלתי נפרד מהבלוג הזה והיא חלק גדול מחיי
וכן היא תחסר לי ...מאוד.



את החוויה של פרידה מאדם אהוב לארץ אחרת
עברתי עם חברתי הטובה אורנה,
נכון היא עדין חברה מאוד טובה שלי בליבי,
אך אין מה לומר שחבר טוב שלך עוזב לארץ רחוקה
זה שובר את הלב.



אני אדם שנקשר ואוהב וגם מבין ויודע,
שזאת הדרך להתפתח, אני עשיתי זאת בעבר ואני מאמינה
שרק צומחים משינויים.
אני יודעת שאבוא לבקר גם את אורנה חברתי
וגם את ענבל שכנתי, אך עדין קצת דוקר לי בלב ...



שקדיות - הפוסט המלא.
סטיילינג מיכל אגם אליסון צילום ענבל כבירי 

וכן לפעמיים נגמרות לי המילים
והדמעות שותפות את הפנים.
הפוסט הזה יהיה קצר עם הרבה תמונות של אהבה.
מפרויקטים משותפים של ענבל ושלי,
מצרפת לינקיים למי שעוד לא ראה.

פוסטים משותפים וזה רק חלק...
אור. אור 2. עצמאות. שקדיותמפגש ביתי.


פוסט על עצמאות - הפוסט המלא.



להשאיר אותי ללא מילים זה לא פשוט ...
ולמי שלא מכיר אותי התחלתי לדבר בגיל שלוש,
מאוחר לכל הדעות
ומאז יש לי הרבה מה להגיד (: או כמו שאני אומרת
"השלמתי כבר את החסר"


אני לפני מספר חודשים מאז כל שערי אפור
וזה מרגש אותי.
צילום ענבל כבירי. 

לחיי החברויות

*כל הצילומים בפוסט הזה הם של ענבל כבירי מתוך פרויקטים משותפים שלנו.


למעט התמונה הזו - מאחורי המצלמה עם ענבל כבירי, מיכל לידר, רחלי מס ואני
לפני מספר חודשים בבוקר של רעיונות ומחשבות והכי חשוב כיף.

אשמח שתשתפו אותי מה היא חברות עבורכן ?
בשבילי חברות זה הלב והדופק של החיים.
שלכן מיכל



15 תגובות:

  1. חברות חוצה גבולות של גיל וזמן. חברות יכולה להיבנות גם ממבט חטוף ומקשר ״ מקצועי״ ממלא. כתבת כל כך יפה ועוררת בי שמחה להכיר וצביטה לשחרר כדי להיפגש שוב. בקיצור, נסיעה טובה לנוסעת ולנו שנישארות ומחבקות את ההבנה שזכינו והכרנו ומצאנו עוד קשר אמיתי בשלב בחיים הבוגרים שלנו ועמוסי הכל טוב עבודה זוגיות משפחה ..שכבר ממש פחות יוצא להכיר ו״ להתאהב״ ..

    השבמחק
    תשובות
    1. ממש מתחברת למה שכתבת, והמשפט בסוף הוא כל כך נכון... וחוץ מזה ממש אשמח שיצא לנו להיפגש שוב, בטוחה שוד יקרה

      מחק
  2. חברות שורש
    אני מאמינה, שכל אחת צריכה, קורטוב של חברות טובות, כאלה שמכילות אותך כמו שאת.
    הן בשבילי השורש עצמו, הגרעין הקרוב ביותר, אלה שמקיפות את שרירי הלב האדום, שקוראות את נפשי.
    אלה שמבינות הכול, רק מלשמוע את שמי, או להריח את בישוליי מחלון ביתי.
    לפעמים אנחנו לא מדברות כמה חודשים ולפעמים מתכתבות ללא הרף לילות וימים ואז עושות הפסקה של כמה שבועות טובים. נפגשות המון או שבכלל לא, שולחות אחת לשנייה הודעות קטועות ומשלימות מיד בטלפתיה, שלא מצריכה מילים גדולות ואנרגיה מיותרת להסברים.
    מספיקה רק אוזן קשבת, בלי תגובה או תשובה מפורטת.
    עצם הידיעה שהיא שם, נמצאת בנוכחות שלה בי ואני בה, מספיקה לי. ( מתוך פוסט בבלוג שלי המרשם לחברות)
    כתבת מרגש ומנימי לביך ותחושתייך

    השבמחק
    תשובות
    1. כמה נכון ומרגש ומדויק כתבת, הייתי שמחה ללינק לפוסט המלא, תודה לך על התגובה, ושמחה לקרוא אותך תמיד

      מחק
  3. מקסים מה שכתבת ואיך שכתבת מיכל. מאוד מבינה לליבך במיוחד בימים אלה שהשכנים הכי קרובים לנו וגם ממש בית לידנו, עזבו לרילוקשיין לארה"ב. נורא מוזר לעבור ליד הבית שלהם ולא לראות אותם. וגם מעורר הרבה שאלות ומחשבות ביחס לקשר איתם, ביחס לעצמנו, לאומץ לחלום ולהגשים חלומות.

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה איתך, חבר שעובר שכן שעוזב, מעלה מחשבות גם לגבינו... ואין ספק שכדי לעזור אומץ ולעשות שינוי... עשיתי זאת בעבר וכתבתי על כך פוסט שלם

      מחק
  4. איזה חברה מדהימה את שאת הכאב את חולקת בבלוג. אני גם נפרדתי מחברות שעברו מעברו השני של האוקינוס וגם עברתי בעצמי. מזל שיש לנו היום טיסות יחסית זולות ואת האינטרנט שעוזר לנו לשמור על קשר.

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון זה בהחלט מעודד התקשורת, אני חייבת לציין שהיה פה גם הרבה עשיה משותפת והרבה עידוד בעבודה ותמיכה חברית, בהחלט חוסר גדול מכל הבחינות

      מחק
  5. יקירתי האהובה,
    תגובתי הקודמת נעלמה בתהומות הרשת.
    אין ספק שזה הדבר הכי מחמיא ומרגש שכתבו עלי.
    אני כנראה די רחוקה מלעכל את המעבר עדיין. מנסה להעסיק את עצמי בעבודה ובאלפי הסידורים כדי לא להתעצב.
    תודה על מה ומי שאת.
    בגדול, חברויות אמיתיות בעיני לא נעלמות, הן רק משנות צורה לפעמים, בהתאם לשינויים של הזמן והמקום.
    חיבוק גדול מאוד.

    השבמחק
  6. חברות זה געגועים. חברות זה תחושה של ביטחון. אפילו לי נחמץ הלב שענבל עוברת לברצלונה. נפגשתי אתה פעם אחת בלבד בבוקר נעים אצלך בבית. מיכל, את כולך אהבה. כיף לקרוא אותך, והתמונות מהפרויקטים המשותפים שלך ושל ענבל יפהפיות.

    השבמחק
    תשובות
    1. כמה מדויק כתבת זיוה.... תודה לך על התגובה מחממת הלב, שמחה שאהבת את התמונות וחווית איתנו בוקר מרגש שכזה, תודה שבאת

      מחק
  7. חברות זה ככ הרבה..הביחד הלחוד,קירבה לא נדחפת, שיתוף והבנה ועוד הרבה מהחומר האיכותי הזה, אבל היא בעיקר תחושת הבנה ששום דבר לא משתנה,אנחנו מתפתחים ואיתה החברות והאופי שלה. פוסט מקסים תמונות נהדרות וענבל היא דמות שברצלונה תזכה להכיר!

    השבמחק
    תשובות
    1. את כל כך צודקת, אני גם בטוחה שתעשה גם שם חייל, ולגבי חברות כתבת נהדר וכל כך נכון, אני מרגישה שחברות מתפתחת איתנו יש לה מקום בחיינו, זה כל כך הרבה בחיים, שמחה שזכינו להיפגש בזכות ענבל

      מחק
  8. דברים נהדרים בזכות האנשים והחברות שבאמצע הדרך��

    השבמחק