יום שישי, 18 בנובמבר 2016

לוח חזון עם Tamari & me

לפעמיים שווה להיות ספונטניים.
לפני כמה ימים ראיתי פרסום של תמרי,
אני קוראת את הפוסטים שלה בבלוג Tamar & Me
כבר כמה שבועות ואני מאוד אוהבת.
מוזמנים לקרוא לדוגמה את הפוסט סודות.
פשוט כתיבה יפה שמציפה המון זיכרונות.

לוחות העבודה שקיבלו אותנו 



תמר שיתפה אצלה בבלוג על סדנה של לוחות השראה שהיא מקיימת אצלה בסטודיו,
אחרי שקראתי את תמר רציתי לפגוש אותה ולשמוע את ספור החיים שלה.
היא סיקרנה אותי וזאת היתה הזדמנות מצויינת.
התכתבנו ותמר כתבה לי שיש יתרון לבוא בראש נקי בלי ציפיות לסדנה.
וכך היה ובזכות כך כל כך נהנתי.

קיר שלם של לוחות השראה שיצרה תמרי
ושולחן העבודה בסטודיו - מגזינים רבים לחיפוש וגזירה.
צילום נגה שנער-שויער.


בית מקסים, סטודיו מעוצב, אוכל טעים
ופגישה מרגשת עם תמר ושאר הבנות שעוד לא הכרתי.
מי צריך יותר ?

התחלנו את הבוקר עם ארוחת בוקר מפנקת שתמרי הכינה לנו.
תמרי חילקה לנו תמונות שעוזרות בתהליך ההכרות וכל אחת סיפרה על עצמה.

ארוחת בוקר מפנקת מעשי ידה של תמרי.
אי אפשר היה להפסיק לאכול.
צילמה שרון לוין.
הסתובבתי בסטודיו ובכל מקום קיימת השראה ליצירה, אבל המשפט הזה תפס לי את העין במיוחד
הוא גם משתלב נהדר עם קיר הטורקיז ליד קיר הקולאז'ים הגדול.


אין ספק שאני אוהבת השראה.
צילמה שרון לוין.

תמרי סיפרה על עצמה ונתנה לנו לכתוב .... (טוב לא אספר לכם הכל (: )
לאחר מכן התחלנו לחפש תמונות שישמשו אותנו מאוחר יותר ללוח החזון שלנו.

מגזינים רבים לחיפוש והשראה, צילמה נגה שנער שויער,
שעליה אשתף אתכם בהמשך.
לקחתי לי זמן להקשבה עצמית, חיפוש ולמידה, קבעתי לעצמי מטרות ויעדים.
נזכרתי בילדות כמה אהבתי לדפדף במגזינים, עד היום זהו תחביב אהוב.
אני גם מאוד אוהבת לגזור ולהדביק, התהליך מאוד מרגיע.
יש חוויות שקשה להסביר במילים פשוט צריך לחוות.


אני (: צילמה נגה שנער-שויער.

לאחר שסימנו את הקולאזים כל אחת שיתפה על היצירה שלה
ותמרי הסבירה את הבחירות שלנו.
היה מעניין מאוד לשמוע ואני אישית מאוד אוהבת להכיר נשים.
נשים ואנשים מאוד מעניינים אותי.


במהלך היצירה צילמה נגה שנער-שויער 

לשמחתי במפגש גם פגשתי את נגה שנער-שויער שגם אותה אני מכירה דרך הכתיבה שלה.
לאחרונה נגה כותבת לווינט על סיפורי חיים והסיפורים שלה מאוד מעניינים
מוזמנים להיכנס לבלוג שלה.

הקולאז שלי בתהליך היצירה
צילמה תמרי.


יש משהו מאוד ממלא בזמן איכות לעצמך במיוחד שהוא משלב יצירה.
מזמינה אתכם למצוא זמן לעצמכן להנאה והשראה.
שלכם מיכל.

21 תגובות:

  1. נשמעת חוויה מיוחדת ! מסכימה איתך שיש סיפוק מאוד גדול בזמן איכות עצמי ! ואוהבת מאוד זמן יצירה, מה שלצערי כרגע לא קורה....

    השבמחק
  2. בהחלט חוויה מיוחדת, גם אני לא מספיקה ליצור בעצמי ולכן החלטתי לפנק את עצמי ביום של סדנה ויצירה, בטוחה שתהני שיר יקרה

    השבמחק
  3. בהחלט חוויה מיוחדת, גם אני לא מספיקה ליצור בעצמי ולכן החלטתי לפנק את עצמי ביום של סדנה ויצירה, בטוחה שתהני שיר יקרה

    השבמחק
  4. נראית חוויה מיוחדת. עשית לי חשק. ��

    השבמחק
    תשובות
    1. טלי בהחלט חוויה מיוחדת, שמחה שעשיתי לך חשק, שתלכי תחזרי לפה וספרי איך היה, בטוחה שתהני

      מחק
  5. ציפור קטנה בלב, כך קראתי לה בפוסט שכתבתי על הסדנה ותמרי. בעייני היא אחת בין הסדנאות חובה שאני מכירה💙

    השבמחק
    תשובות
    1. כמה נכון, בהחלט ציפור קטנה בלב, מוזמנת לשים קישור לפוסט שלך בבלוג, אשמח לראות

      מחק
    2. http://www.natalit.co.il/single-post/2016/10/22/%D7%99%D7%A9-%D7%9C%D7%99-%D7%A6%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8-%D7%A7%D7%98%D7%A0%D7%94-%D7%91%D7%9C%D7%91
      תודה על הפרגון 🐤💙

      מחק
  6. בשמחה נטלי, מאוד אהבתי את הפוסט

    השבמחק
  7. עשיתי את הסדנא הזאת לפני שנה. תמרי היא מיוחדת במינה, ועכשיו בא לי שוב, להגיע לסטודיו בדיוק לתחושה הזאת של הדבקות, חיפוש, גזירה, מציאה, חיבור ופירוש. יש לתמרי עין מיוחדת במינה שרואה אותך עמוק עמוק באמצעות התמונות הללו. משהו מיוחד במינו. והנשים שהיו עמך בסדנא - תענוג!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. שוה לעשות שוב כי דברים משתנים וזה תמיד כיף לקחת יום אחד לעצמך, תודה לך על הכל ותמרי בהחלט נפלאה (:

      מחק
  8. התיאור והתמונות עושים חשק. נשמעת סדנא מיוחדת במינה.

    השבמחק
  9. בהחלט ושוה לבוא עם ראש פתוח ולהנות (:

    השבמחק
  10. מיכלי איזה כיף לקבל מתנה כזו, פוסט כזה.
    תודה רבה שבאת לסדנה שלי.
    תודה על הפרגון הענק בפוסט הזה. כתבו כבר לא מעט פוסטים על הסדנה שלי וכל פעם מחדש זה מרגש אותי לקרוא עליה מזווית וממבט של מישהי אחרת.
    היתה לנו סדנה באמת נפלאה. את זוכרת שלפני הסדנה אני אומרת שאני מתרגשת כל פעם מחדש וזו לא קלישאה, כי באמת מה שעושה את הסדנה זה אתן. וכל פעם מחדש האנרגיות אחרות והשיח אחר...והקשרים שנוצרים עונג צרוף עבורי. הייתן סדנה באמת מדהימה.
    כמו בכל הפוסטים שלך שאני לומדת להכיר, וגם כאן אני אוהבת שאת שומרת עלייך. על הקול שלך, על הכתיבה שלך שהיא כמו הדיבור שלך ועשיו שאני מכירה אותך במציאות אז לגמרי אני מבינה מאיפה זה בא.
    זה יוצר משהו אינטימי ורגיש ואותנטי כאילו את יושבת לידי ומספרת לי מה היה...פנים אל פנים....
    עשית לי חיוך לכל היום!
    תודה תודה תודה !

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מאמינה לך שאת מתרגשת כל פעם מחדש, זאת חוויה שגם את לא יודעת לאן היא תוביל כי הרבה מהחוויה זה גם הנשים, שמחתי להיחסף לנשים מתחומים שונים זה מאוד מעניין וגם גילאים שונים. תודה לך על הפירגון ושמחה שאת אוהבת את הכתיבה שלי, היא אני וזה מרגש שהיא עוברת אליך. חיבוק גדול ומחכה להיפגש שוב.

      מחק
  11. מיכל, מאד מאד מזדהה עם התחושות והחוויות שכתבת עליהן, בדיוק לפני שנה הייתי אצל בסדנה. גם אני בילדותי ונערותי אהבתי לדפדף במגזינים ואז לגזור....בגלל זה מאד נהניתי בסדנה של תמרי, הנאה משוחררת של ילדים. חותמת על הסייפא של דבריך: "יש משהו מאוד ממלא בזמן איכות לעצמך במיוחד שהוא משלב יצירה.
    מזמינה אתכם למצוא זמן לעצמכן להנאה והשראה."

    השבמחק
  12. אני שמחה שגם את בחרת לפנק את עצמך ונהנת (: בהחלט יש משהו שמחזיר לילדות וגורם לך להיכנס לעצמך ולהתחבר ליצירה ולאהבות שלך, תמיד שמחה לקרוא אותך מיכל

    השבמחק
  13. נשמע כמו בוקר מרגש ומלא השראה...איזה יופי של פוסט

    השבמחק
  14. גם אני הייתי בסדנה של תמרי לא מזמן והתמונות שלך החזירו לי את החוויה המיוחדת במינה שחוויתי. חוויה שנשארת לאורך זמן והרגשה מאד חזקה שפינית את הזמן רק לעצמך, בפוקוס. והתהליך שתמרי מעבירה אותך ואת כולם (בקבוצה שלנו היה בן..)שיוצר התכנסות ודיוק לעצמך לצד אנרגיה מיוחדת שנרקמת בקבוצת האנשים שאיתך.

    השבמחק
  15. ממש כך תמר, זאת תחושה קצת כמו בועה שהעולם בחוץ לא קיים לאותו זמן, יש תחושה נפלאה בלהשאיר רגע את החיים בצד (בעיקר האחריות) ולחזור לילדות ולזכרונות ולהסתכל על העתיד. תודה על השיתוף

    השבמחק