יום שישי, 15 באפריל 2016

הכי יפה בעמק - קרן שביט ומוזיאון ההתיישבות בקיבוץ יפעת

אני אומנם נולדתי בעיר, אך ברגע שהיתה לי בחירה עברתי לאזור כפרי.
היה לי חלום ילדות לגור בקיבוץ, כתבתי על כך בפוסט על האביב. 


האביב כאן, פרפרים בעמק
כמה יופי
צילום חיננית בן יעקב
אני אוהבת אנשים, טבע ועיצוב ושהכל מתחבר ביחד, זאת ממש חגיגה.
האירועים שקרן שביט מייצרת בשיתוף עם מוזיאון ההתיישבות בעמק הם בדיוק זה.
אחד הדברים שחשובים לי בתהליך העבודה שלי בעיצוב פנים וסטיילינג,
זה להביא ללקוחות שלי מוצר עם משמעות וסיפור מאחוריו.
ביריד בעמק יזרעאל יש אפשרות לפגוש את האדם מאחורי המוצר,
לדבר, לגעת וללמוד עליו ועל המוצר הייחודי שהוא מייצר או מייבא.
הפעם החלטתי לבוא ממש מוקדם ולקחת את הזמן.
התלוותי לענבל כבירי, שמצלמת באהבה גדולה ורואים זאת בתמונות שלה.
כל התמונות בפוסט פה הם שלה אז בוא תצטרפו אלינו.





הראשונה שראיתי ואני עוקבת אחריה כבר כמה שנים, זאת מיכל, תמיד מחדשת ועם טביעת אצבע מאוד ברורה.
מיכל מייצרת קרמיקות ייחודיות שאני מאוד אוהבת. כמובן שנתתי לה חיבוק (:

מיכל ומיכל (:
העבודות של מיכל 

השילוב בין המוזיאון והחפצים מההתיישבות הקיבוצית והיצירות העכשוויות, מדברות אלי מאוד.
השילוב בין הישן לחדש, נעשה בטוב טעם בכל פעם מחדש.

בדיוק הבגד המתאים ... נשים עובדות גירסת 2016 

חנות שנוצרה במיוחד ליריד, של חברת Jemma, ריגשה אותי במיוחד, כי הייתה לי סגירת מעגל עם הבעלים,
שפגשתי את החנות שלו ביודפת וכבר אז אהבתי את המוצרים וכיף לקבל הכל קרוב לבית.

Jemma 

המשכתי להסתובב ופגשתי את עמנואלה, שאנחנו בקשר דרך הפייסבוק כבר הרבה זמן ושמחתי שסוף סוף נפגשנו.
יש לעמנואלה מוצרים חדשים, בקו נקי ומודרני, שמתאימים לחדרי ילדים והם ממש לא ילדותיים.
כמו שאני אוהבת (:


המוצרים של עמנואלה 

פגשתי גם את אינגריד, שאת המוצרים שלה אני אוהבת כבר הרבה זמן והיה לי כיף לפגוש אותה באופן אישי.
האיורים שלה נהדרים ולאחורנה נוספה לה גם קולקציה של תיקים.


האיורים של אינגריד 
ממש ליד אינגריד ישנם הכלים של עירית שאומנם אנחנו חברות פייסבוק והיתה לי ההזדמנות לפגוש אותה פנים
אל פנים.
בביתי יש לי לב שקיבלתי במתנה מעירית באחד האירועים שהשתתפתי ומאוד שמחתי לקבלו.
תוכלו למצוא אצלה כלים וגופי תאורה.

עירית דינור 

אחר כך פגשתי את בנות "הביתה" שאני עוקבת אחרי הבלוג שלהן כבר הרבה זמן, אך אין כמו מראה עיניים והמוצרים שלהם חדישים וכיפים
ואני בטוחה שעוד אשלב אותם בפרויקטים הבאים שלי.

הביתה 


בדרך במוזיאון פגשתי את מיטל מ- "נדוניה" שגם בפעם הקודמת מאוד אהבתי את העדינות במוצרים הייחודים שלה.
שילוב של ישן וחדש בטוב טעם. עבודות יד תמיד מרגשות אותי.



נדוניה

מוצר חדש שאהבתי הוא אדניתי - אדניות בעיצוב אישי.
הייתי חייבת להתקרב ולגעת כדי להבין ממה האדניות עשויות ...
אבל אני לא אגלה (: תבואו לגעת בעצמכם ...


אדניתי - אדניות בעיצוב אישי 


בהמשך הצצתי בדוכן שהיו בו סוכריות כמו בילדות שלי (כמובן שלקחתי לי אחת),
ופגשתי שם את Cry baby שהוא מוצר מדליק לילדים ולא רק לילדים.
יבוא מהרבה מדינות עם מוצרים מגניבים ויפים שאני ממש נדלקתי.

 Cry baby 

אומנם אני מתעניינת בעיקר בעיצוב לבית, אך אני אוהבת גם עיצובים מתחומים שונים
במהלך הסיבוב פגשתי בחורה שהתחילה את דרכה לפני כחצי שנה,
המותג נקרא Calderona  ומה שאהבתי הוא שילוב החומרים - אלומיניום וגומי בקו נקי.

 Calderona

הבנות שלי אומנם כבר גדולות ובגדי ילדות כבר לא בתחומי, אבל העין שלי תפסה
את בגדי הילדות המקסימים מהמותג Tinono ולמי שיש ילדות בגילים 2-6, ממש מומלץ.


Tinono

בהמשך לבגדי הילדים וכן בתחום עיצוב הבית, בנגריה הישנה של הקיבוץ,
ישנם מוצרי מיניאטורה מעץ, שכל הרהיטים שם ממש כמו של גדולים, רק בקטן.


בפעם הקודמת, הגעתי עם ילדיי ומשפחתי, גם הילדים נהנו מאוד מהטרקטורים ומהלמידה על חיי הקיבוץ בעבר.
אומנם אנחנו גרים בקיבוץ, אך כמובן שהקיבוץ עבר שינוי גדול ולכן הילדים נהנו לראות את סיפור ההתיישבות.


קינוחי בוטיק ואוכל חלבי -אילה ענבר 

לבסוף קינחתי לי בקפה ועוגה טובה של אילה, עם חברות שפגשתי במקרה ביריד,
עם נוף העמק, מי צריך יותר ?
אני לא אספר על כל מה שיש כדי להשאיר לכם קצת הפתעות (:
היריד הוא רק עד מחר ואני ממש ממליצה.
תהינו וספרו לי מה אהבתם, תמיד שמחה לקרוא מכם
שבת שלום ממני, מיכל.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה